Höstlista 09

Tiden rusar iväg och det är dags att byta garderobsinnehållet till höstvänligt. Själv måste jag åka och leta fram min höstplagg då dessa ligger nedpackade i kartonger för att inte ta upp en massa värdefull plats i mina små garderober. :) Tänkte i alla fall göra en liten lista på sådant jag tänkt investera i för att få en bättre överblick och undvika en del (?) felköp!


Lårhöga stövlar [x]

Tights av alla dess varianter som nu finns tex. vanliga, trashade, spets, lack, paljetter, nitar, dargkedjedetaljer, sammet, jeans, mönstrade m.m Tycker att tights blivit ett bra substitut till byxor om man bär dem till en längre top/tröja

Pälsjacka [x]

Pälsväst [x]

Mc jacka [x]

Skinnväst [x]

Orkesterjacka [x]

Stora mysiga stickade tröjor, modell längre [ ]

Västar, både korta och långa [x]

Mc boots [ ]

Lägre ankelboots [x]

Heels, kan man aldrig få för många av...hihi

Kilklack, ett par grå [ ]

Lösa mössor [x]

Skinnkjolar [x]

Toppar med markerade axlar [ ]

Draperingar


Man man denna säsong "återanvända" mycket tycker jag, både nitar, paljetter, lack och fransar och dyl. har vi sett tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0